NOVOSTI, TRENDI IN REFERENČNI PROJEKTI

Ad world 2021 banner - novice

6.5.2021

Konferenca Ad World 2021

Največji dogodek s področja spletnega oglaševanja na svetu.

Ad World je največji dogodek s področja spletnega oglaševanja na svetu, ki ga organizira podjetje VCEGH Limited. Majske edicije smo se udeležili tudi v podjetju Medialog, kjer smo bili žejni predvsem aktualnih informacij o digitalni revoluciji; naša žeja je bila potešena.

Spletna konferenca je potekala med 3. in 5. majem 2021. Posamezni govori so bili razdeljeni med tri virtualne odre, kjer so se odvijali istočasno. Vsak izmed odrov je predstavljal zanimive vsebine iz določenih področij (SEO/SEM, Advertising 101, Design for Growth, Media Buying itd.), ki pa jih je bilo mogoče pogledati tudi za nazaj še pet tednov po končani konferenci. Med govorci so izstopali Seth Godin, Ezra Firestone, Natasha Takahashi, Tom Breeze in Jan Roos. Konference se je udeležilo več kot 53.000 udeležencev oz. 4.163 podjetij in organizacij iz 166 držav. V veliko veselje nam je, da smo bili del te globalne izmenjave izkušenj in veselimo se že pridobljena znanja s pridom izkoristiti pri vseh naših naročnikih.

Naslednja edicija bo potekala med 27. in 29. oktobrom 2021 in svoje Ad World vstopnice si lahko zagotovite si že danes. #MedialogPriporoča

DIMAQ certifikat - novice

23.4.2021

DIMAQ strokovno izobraževanje

Jure Kumljanc, vodja digitalnega medijskega oddelka v podjetju Medialog d.o.o., se je v marcu 2021 udeležil izobraževanja DIMAQ.

V agenciji Medialog stremimo k nenehnemu izobraževanju in usposabljanju zaposlenih. Kot člani zavoda IAB Slovenija imamo dostop do bogate knjižnice znanj in aktualnih informacij s področja oglaševanja, v marcu 2021 pa smo v izobraževanje DIMAQ vključili tudi našo vodjo digitalnega medijskega oddelka, Jureta Kumljanca.

Med 9. marcem in 6. aprilom 2021 je potekala 14. akademija DIMAQ, tokrat izjemoma v virtualnem formatu. Kot pojasnjujejo na zavodu IAB Slovenija, je »DIMAQ edini standard digitalno-marketinške industrije, ki potrjuje znanje in veščine na tem področju«. Jure je bil eden izmed enajstih udeležencev izobraževanja, ki je potekalo 13 dni. Moduli so pokrili različna strokovna področja vse od osnov digitalnega marketinga, strategije in načrtovanja, do programatičnega oglaševanja, spletne zakonodaje in družbenih omrežij. »Ko človek misli, da se znajde v prostoru digitalnega marketinga, mu DIMAQ nadane prevezo na oči, ga nekajkrat zavrti in rahlo zmede, ter pošlje naprej po poti iskanja marketinških uspehov«, je povedal Jure.

15.4.2021

Tehnološki trendi v letu 2021

Raziskovalni inštitut Future Today Institute je pred mesecem dni objavil že 14. poročilo o aktualnih tehnoloških trendih.

Raziskovalni inštitut Future Today Institute (FTI) slovi po svojih napovedih trendov s področja tehnologije. Vsako leto za ta namen objavijo detajlno poročilo in letos se lahko nadejamo njihove že 14. edicije. Končno poročilo vsebuje več kot 500 strani, a je razdeljeno tudi po posamičnih področjih. Gre za 12 raznovrstnih tehnoloških in znanstvenih področij, kot so umetna inteligenca, nove realnosti, delo-kultura-igra, biotehnologija in kmetijstvo ter druga. Trendi iz omenjenih področij bodo zagotovo močno vplivala tudi na medijsko produkcijo in konzumacijo medijskih vsebin, izvajanje oglaševanja in metodologijo ocenjevanja uspešnosti trženja. Vsekakor živimo v zanimivem času, ki s seboj prinaša številne spremembe – mnoge so pozitivne, spet druge zahtevajo več razumevanja in prilagajanja.

Trende v zbirki področij si lahko preberete na spletni strani FIT, v nadaljevanju pa navajamo nekaj najbolj zanimivih, razburljivih ali (morda) celo obskurnih trendov:

  • področje umetne inteligence (UI): raziskovalci UI zapuščajo akademski svet in se množično zaposlujejo v gospodarstvu;
  • področje ocenjevanja in prepoznavanja: anonimnost je mrtva in vsakogar izmed nas se trenutno ocenjuje;
  • področje dela, kulture in igre: 69 % podjetij bo v letih 2021-2022, zaradi globalne pandemije, zmanjšalo svoj nepremičninski odtis;
  • področje nosljivih medicinskih pripomočkov: vedno več diagnostičnih testov bo mogoče opraviti doma, in sicer s pomočjo pametnih ogledal in pametnih toaletnih školjk;
  • področje 5G robotike in transporta: roboti se lahko odslej vidno tudi znojijo, zahvaljujoč mehkemu robotskemu tkivu, ki lahko avtonomno regulira notranjo temperaturo;
  • področje sintetične biologije, biotehnologije in kmetijstva: znanstveniki trenutno razvijajo novo tehnologijo, ki bo nekega dne omogočala ljudem nadgradnjo svojih, še nerojenih, otrok.

1.4.2021

Kampanja Mesec pametnih obrokov

Za naročnika Eurospin Slovenija smo v aprilu 2021 na mediju Žurnal24 izvedli kampanjo Mesec pametnih obrokov.

Skupaj z novinarsko ekipo Žurnal24 smo v aprilu 2021 oblikovali kreativno kampanjo z nazivom Mesec pametnih obrokov. Navdih za oblikovanje kampanja je izhajal iz hitrega tempa življenja in pomanjkanja časa za nakupovanje številnih surovin, ki so potrebni za kuhanje po receptih. Izziva se je praksi lotila novinarka Anja Ščuka, in sicer tako, da je za svojo 5-člansko družino vsak teden nakupila za 68,00 EUR vrednosti izdelkov v trgovini Eurospin, nato pa iz njih pripravila enostavne, hitre in okusne recepte. Za namen projekta so nam na spletni strani Žurnal24 pripravili posebno pristajalno stran v slogu in barvah blagovne znamke Eurospin Slovenija. Podstran je bila dnevno opremljena z jedilniki in recepti za vso družino.

Kampanjo smo podprli tudi z banner oglaševanjem in jo zaokrožili z nagradno igro, v sklopu katere smo nagradili 4 slovenske družine z darilnimi boni Eurospin Slovenija. S kampanjo smo dosegli nekaj več kot 750.000 uporabnikov in približno 500.000 prikazov banner oglasov.

8.4.2021

Video snemanje slovenskih ulic

8. aprila 2021 svoje video popotovanje po slovenskih ulicah začenja Google, kmalu se mu pridruži tudi Apple.

Tehnološko podjetje Google z 8. aprilom 2021 začenja slikanje oz. snemanje ulic v slovenskih krajih. S tem bo podjetje posodobilo svojo obstoječo zbirko materialov v storitvi Street View. Googl-ova vozila bodo med aprilom in oktobrom obiskala 38 slovenskih mest in krajev: »Prihajamo v mesta, kot so Ljubljana, Maribor in Kranj, pa tudi v manjša mesta, kot so na primer Grosuplje, Idrija, Trebnje. Želimo čim bolj posodobiti vsebino, da bo čim bolj realna," pravi Metka Svetlin iz podjetja Google Adriatics. Slovenska tiskovna agencija (STA) pa je na današnji dan objavila še novico o snemanju s strani podjetja Apple, ki bo v maju posnel ulice Ljubljane in Maribora za posodobitev pogledov v storitvi Apple Maps.

Tako imenovani 'Street View' pogled je uporabnikom prijazen vpogled iz ulice, prav tako pa podjetjem in organizacijam zagotavlja posodobitev vnosa lastne lokacije v storitvi Google My Business. Gre za edinstven način predstavitve lokacije podjetja, ki omogoča obojestransko komunikacijo z uporabniki, predstavitev posebnih ponudb podjetja, slednjemu pa pomaga tudi pri SEO rezultatu spletnega mesta.

1.4.2021

Produkt leta 2021 – Eurospin Slovenija

Eurospin Slovenija ima, po izboru slovenskih kupcev, tri produkte leta 2021.

V neodvisni raziskavi podjetja Nielsen so bili izbrani produkti leta 2021 po izboru slovenskih kupcev. Raziskava je potekala v decembru 2020 in v njej je sodeloval tudi naš cenjeni naročnik, Eurospin Slovenija. Naziv produkt leta 2021 so tako prejeli izdelki paštete Premium Eat, testenine Bronzo Tre Mulini in medi Dolciando. Gre za pomembno priznanje, saj so prav kupci najboljši ambasadorji kakovosti posamičnih blagovnih znamk. Vodja marketing v podjetju Eurospin EKO d.o.o. Natalija Pagon je povedala: »V preteklem letu smo veliko energije vložili v raziskave, izboljšave naših produktov in to prznanje je potrditev, da smo na pravi poti.«

V raziskavi je sodelovali več kot 1.000 slovenskih gospodinjstev, kjer so ocenjevali in glasovali med 418 produkti iz več kot 50 različnih kategorij. Naziv Izbran produkt leta je prejelo 48 produktov oz. produktnih linij.