NOVOSTI, TRENDI IN REFERENČNI PROJEKTI

Spotify audio oglasi

10.8.2021

Medijski zakup na kanalu Spotify

Spotify postaja vse bolj zanimiv kanal digitalnega oglaševanja. Preberite si več o kanalu in zanimivem oglasnem formatu.

Spotify je pretočna digitalna storitev, ki, ob povezanosti z internetnim omrežjem, omogoča poslušanje glasbe na različnih napravah uporabnika. Gre za podobno storitev, kot sta npr. Netflix ali Amazon Prime, le, da gre v primeru kanala Spotify za avdio vsebine. Sama registracija in uporabe storitve je brezplačna, uporabnik pa svojo brezplačno naročnino lahko kadarkoli nadgradi na Spotify Premium (od 5,99 EUR na mesec naprej), ki ima več prednosti. Glavna razlika med brezplačno in plačljivo naročnino je v kakovosti zvoka (zvok je pri Premium uporabnikih višje kakovosti) in pa v nekaterih funkcionalnostih ('Premium' uporabniki imajo možnost prenosa glasbene datoteke na svojo napravo za kasnejše poslušanje brez internetne povezave, 'Free' uporabniki sprejemajo prikazovanje oglasov). Sicer pa Spotify omogoča tudi naročnino na pakete za družine, pare in študente. Spotfiy ima največ uporabnikov Evropi.

Kot že omenjeno je znotraj platforme mogoče predvajati in prikazovati oglase vsem uporabnikom, ki Spotify uporabljajo brezplačno, teh je več kot 60 %. Inovativen oglasni format je avdio oglas, ki ima 100 % poslušanost, saj se predvaja med glasbeno vsebino, ki jo uporabnik trenutno posluša. Avdio oglasi so sestavljeni iz dveh elementov – avdio del in statičen banner del. Avdio del je lahko dolg največ 30 sekund in pripravljen bodisi v WAV ali v MP3 formatu. Poleg avdio dela pa je tukaj še vizualen del (statičen banner oglas, 640x640 px, JPG, max 200 kb). Klik na banner oglas uporabnika pripelje na pristajalno stran kampanje.

Ad world 2021 banner - novice

11.6.2021

Raziskava Medijska potrošnja 2021

Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

Podjetji iPROM in Valicon sta nedavno predstavili izsledke o medijski potrošnji v Sloveniji. Glavna ugotovitev raziskave je, da so »pametni telefoni in prenosni računalniki v letu 2021 postali ključni kanali za potrošnjo medijskih vsebin.« Slednje so pozna tudi na razliki med naročniki medijskih vsebin v spletnem in fizičnem formatu, zagotovo pa je k trendu pripomogla epidemija in z njo povezani ukrepi.
Raziskava je med drugim razstrla številne razlike med generacijami, med katerimi, pri konzumaciji spletnih in radijskih vsebin, absolutno prednjači generacija Y ali »milenijci«. Pomembno je poudariti trend večpredstavnostne potrošnje ob spremljanju televizije. Med letoma 2018 in 2021 se je namreč večpredstavnostna potrošnja povečala za 84 %. Uporabniki med spremljanjem TV vsebin najpogosteje uporabljajo družbena omrežja, spletno pošto, novičarske portale in spletne strani na splošno. To še dodatno potrjuje učinkovitost hkratnih oglaševalskih kampanj na TV zaslonih in digitalnih kanalih.
Velika večina vprašanih ima svoj profil ustvarjen na kanalu Facebook, sledijo pa Instagram (53 %), Snapchat (32 %), Twitter (28 %) in drugi. Med kanali družbenih omrežij je vsekakor pomembno omeniti TikTok, ki rast uporabe beleži tudi v Sloveniji. Med spletnimi klepetalnicami prevladujejo Facebook Messenger, Viber in WhatsApp, pi čemer je Viber v Sloveniji bolj popularen. Slovenski uporabniki svoje mobilne telefone v večji meri uporabljamo za navigacijo in uporabo zemljevidov, kar pomeni, da bo geo-lokacijski marketing tudi v naslednjih letih igral vitalno vlogo v komunikaciji blagovne znamke.
Več o izsledkih in drugih zanimivih trendih si lahko preberete na iPROM-ovi spletni strani.

Ad world 2021 banner - novice

6.5.2021

Konferenca Ad World 2021

Največji dogodek s področja spletnega oglaševanja na svetu.

Ad World je največji dogodek s področja spletnega oglaševanja na svetu, ki ga organizira podjetje VCEGH Limited. Majske edicije smo se udeležili tudi v podjetju Medialog, kjer smo bili žejni predvsem aktualnih informacij o digitalni revoluciji; naša žeja je bila potešena.

Spletna konferenca je potekala med 3. in 5. majem 2021. Posamezni govori so bili razdeljeni med tri virtualne odre, kjer so se odvijali istočasno. Vsak izmed odrov je predstavljal zanimive vsebine iz določenih področij (SEO/SEM, Advertising 101, Design for Growth, Media Buying itd.), ki pa jih je bilo mogoče pogledati tudi za nazaj še pet tednov po končani konferenci. Med govorci so izstopali Seth Godin, Ezra Firestone, Natasha Takahashi, Tom Breeze in Jan Roos. Konference se je udeležilo več kot 53.000 udeležencev oz. 4.163 podjetij in organizacij iz 166 držav. V veliko veselje nam je, da smo bili del te globalne izmenjave izkušenj in veselimo se že pridobljena znanja s pridom izkoristiti pri vseh naših naročnikih.

Naslednja edicija bo potekala med 27. in 29. oktobrom 2021 in svoje Ad World vstopnice si lahko zagotovite si že danes. #MedialogPriporoča

DIMAQ certifikat - novice

23.4.2021

DIMAQ strokovno izobraževanje

Jure Kumljanc, vodja digitalnega medijskega oddelka v podjetju Medialog d.o.o., se je v marcu 2021 udeležil izobraževanja DIMAQ.

V agenciji Medialog stremimo k nenehnemu izobraževanju in usposabljanju zaposlenih. Kot člani zavoda IAB Slovenija imamo dostop do bogate knjižnice znanj in aktualnih informacij s področja oglaševanja, v marcu 2021 pa smo v izobraževanje DIMAQ vključili tudi našo vodjo digitalnega medijskega oddelka, Jureta Kumljanca.

Med 9. marcem in 6. aprilom 2021 je potekala 14. akademija DIMAQ, tokrat izjemoma v virtualnem formatu. Kot pojasnjujejo na zavodu IAB Slovenija, je »DIMAQ edini standard digitalno-marketinške industrije, ki potrjuje znanje in veščine na tem področju«. Jure je bil eden izmed enajstih udeležencev izobraževanja, ki je potekalo 13 dni. Moduli so pokrili različna strokovna področja vse od osnov digitalnega marketinga, strategije in načrtovanja, do programatičnega oglaševanja, spletne zakonodaje in družbenih omrežij. »Ko človek misli, da se znajde v prostoru digitalnega marketinga, mu DIMAQ nadane prevezo na oči, ga nekajkrat zavrti in rahlo zmede, ter pošlje naprej po poti iskanja marketinških uspehov«, je povedal Jure.

15.4.2021

Tehnološki trendi v letu 2021

Raziskovalni inštitut Future Today Institute je pred mesecem dni objavil že 14. poročilo o aktualnih tehnoloških trendih.

Raziskovalni inštitut Future Today Institute (FTI) slovi po svojih napovedih trendov s področja tehnologije. Vsako leto za ta namen objavijo detajlno poročilo in letos se lahko nadejamo njihove že 14. edicije. Končno poročilo vsebuje več kot 500 strani, a je razdeljeno tudi po posamičnih področjih. Gre za 12 raznovrstnih tehnoloških in znanstvenih področij, kot so umetna inteligenca, nove realnosti, delo-kultura-igra, biotehnologija in kmetijstvo ter druga. Trendi iz omenjenih področij bodo zagotovo močno vplivala tudi na medijsko produkcijo in konzumacijo medijskih vsebin, izvajanje oglaševanja in metodologijo ocenjevanja uspešnosti trženja. Vsekakor živimo v zanimivem času, ki s seboj prinaša številne spremembe – mnoge so pozitivne, spet druge zahtevajo več razumevanja in prilagajanja.

Trende v zbirki področij si lahko preberete na spletni strani FIT, v nadaljevanju pa navajamo nekaj najbolj zanimivih, razburljivih ali (morda) celo obskurnih trendov:

  • področje umetne inteligence (UI): raziskovalci UI zapuščajo akademski svet in se množično zaposlujejo v gospodarstvu;
  • področje ocenjevanja in prepoznavanja: anonimnost je mrtva in vsakogar izmed nas se trenutno ocenjuje;
  • področje dela, kulture in igre: 69 % podjetij bo v letih 2021-2022, zaradi globalne pandemije, zmanjšalo svoj nepremičninski odtis;
  • področje nosljivih medicinskih pripomočkov: vedno več diagnostičnih testov bo mogoče opraviti doma, in sicer s pomočjo pametnih ogledal in pametnih toaletnih školjk;
  • področje 5G robotike in transporta: roboti se lahko odslej vidno tudi znojijo, zahvaljujoč mehkemu robotskemu tkivu, ki lahko avtonomno regulira notranjo temperaturo;
  • področje sintetične biologije, biotehnologije in kmetijstva: znanstveniki trenutno razvijajo novo tehnologijo, ki bo nekega dne omogočala ljudem nadgradnjo svojih, še nerojenih, otrok.

1.4.2021

Kampanja Mesec pametnih obrokov

Za naročnika Eurospin Slovenija smo v aprilu 2021 na mediju Žurnal24 izvedli kampanjo Mesec pametnih obrokov.

Skupaj z novinarsko ekipo Žurnal24 smo v aprilu 2021 oblikovali kreativno kampanjo z nazivom Mesec pametnih obrokov. Navdih za oblikovanje kampanja je izhajal iz hitrega tempa življenja in pomanjkanja časa za nakupovanje številnih surovin, ki so potrebni za kuhanje po receptih. Izziva se je praksi lotila novinarka Anja Ščuka, in sicer tako, da je za svojo 5-člansko družino vsak teden nakupila za 68,00 EUR vrednosti izdelkov v trgovini Eurospin, nato pa iz njih pripravila enostavne, hitre in okusne recepte. Za namen projekta so nam na spletni strani Žurnal24 pripravili posebno pristajalno stran v slogu in barvah blagovne znamke Eurospin Slovenija. Podstran je bila dnevno opremljena z jedilniki in recepti za vso družino.

Kampanjo smo podprli tudi z banner oglaševanjem in jo zaokrožili z nagradno igro, v sklopu katere smo nagradili 4 slovenske družine z darilnimi boni Eurospin Slovenija. S kampanjo smo dosegli nekaj več kot 750.000 uporabnikov in približno 500.000 prikazov banner oglasov.